
Art. 7. Atribuţiile Comisiei pentru Evaluarea si Asigurarea Calităţii
- la nivelul Universitatii elaboreaza si adopta propria strategie si propriul regulament de functionare al Comisiei pentru Evaluarea si Asigurarea Calitatii;
- adopta politica privind calitatea;
- planifica si orienteaza Sistemul de Management al Calitatii;
- stabileste obiectivele privind calitatea în Universitatea „Andrei Şaguna”;
- coordoneaza activitatea Serviciului de Asigurare a Calitatii si a celorlalte unitati cu competente în asigurarea calitatii;
- face propuneri de alocare a resurselor pentru sistemul calitatii;
- informeaza dupa caz Rectorul, Biroul Senatului sau Senatul Universitatii privind starea Sistemului de Management al Calitatii;
- identifica probleme si propune Rectorului, Biroului Senatului sau Senatului niversitatii, programe de îmbunatatire a calitatii proceselor de predare-învatare, cercetare stiintifica si servicii academice, si alocarea resurselor necesare;
- elaborarea anuală, până la data stabilită prin proceduri interne, a unui raport cu privire la calitatea serviciilor educaţionale;
- evaluarea periodică, la intervale de maximum patru ani, a calităţii activităţii fiecărui cadru didactic şi a fiecărui program de studio;
Echipa CEAC
- Prof.univ.dr. George Daniel Papari, rector, presedinte comisie
- Prof.univ.dr. Elisabeta Nicorescu, reprezentant al salariaților
- Conf.univ.dr. Neluța Mitea, reprezentant al cadrelor didactice
- Lector univ.dr. Nela Manole, reprezentant al cadrelor didactice
- Bogdan Papacostea, representant al studenților
- Alexandra Cucu, reprezentant al absolvenților
- George Vișan, reprezentant al angajatorilor
Echipa DAC
- Prof.univ.dr. Andra Seceleanu, director
- Conf.univ.dr. Nela Mircică
- Lector univ.dr. Donița Bentu
- Lector univ.dr. Ilincuța Darius
- Ștefania Mona Lisa, student doctorand